Spreekuur in Velp (onze hoofd locatie)

President Kennedylaan 106, 6883 AX  Velp

We hebben drie dagen per week spreekuur  (maandag, dinsdag en woensdag) waarvan 2 avond spreekuren (dinsdag-en woensdagavond).

Is er een echo-onderzoek nodig, dan plannen we dit in in Velp omdat we daar beschikken over een heel goed echoapparaat.

Spreekuur in Rheden

Bijna altijd op woensdagmiddag.

Haverweg 55c, 6991 BR Rheden

In het Gezondheidscentrum, op de begane grond bij Fysiotherapie Ter Horst.

 

Verhinderd? Afspraak vergeten?

Als je je afspraak wilt afzeggen of de tijd wilt veranderen, dan vragen we je dit minimaal 48 uur van tevoren te laten weten. De agenda is meestal strak gepland evenals de terugkom momenten die afgestemd zijn op, en passend bij jouw individuele zorgplan. Afzeggen betekent bijna altijd dat we de leeggevallen plek niet meer kunnen opvullen. De afspraaktijd op korte termijn veranderen is vaak ook erg lastig vanwege de strakke planning.

Dus zie je aankomen dat de dag/ het tijdstip je niet goed uitkomt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten (graag bellen tussen 9:00-10:00, of per mail), zodat we kunnen overleggen welke tijd wel schikt.

Mocht je later dan 48 uur voor de afspraak afzeggen, dan behouden we het recht voor om een factuur te sturen voor de niet opgevulde tijd. Natuurlijk kunnen er goede redenen zijn en daar zullen we altijd rekening mee houden. De mooiste reden dat een afspraak niet door kan gaan, is als je bevallen bent, maar dat weten we dan natuurlijk wel .....

Langer wachten voor een ingeplande afspraak?

Als je nog niet binnen wordt geroepen op het voor jou afgesproken tijdstip is dat altijd vervelend. De reden is  bijna altijd dat de verloskundige wat meer tijd nodig heeft gehad om de juiste zorg en aandacht te geven aan een cliënte dan ingepland was in de agenda.  Of dat er een spoedafspraak tussendoor  is gekomen. We proberen  voldoende tijd in de agenda in te plannen, maar zowel vanuit de zwangere als door medische bevindingen kan de geplande tijd niet voldoende blijken voor de juiste zorg.

Dat is erg vervelend als je zit te wachten, onze excuses daarvoor. Maar ook als jij wat extra dingen wilt bespreken of wat extra zorg nodig hebt willen we je niet teleurstellen en voldoende aandacht geven. Soms kan de zorg niet uitgesteld worden en loopt het afgesproken consult uit.  Dat betekent langer wachten voor de cliënte die later is afgesproken. We hopen op jullie begrip hiervoor. Als het mogelijk is, kan het zijn dat we een telefonische afspraak maken of een fysieke vervolgafspraak om het gesprek voor te kunnen zetten en extra tijd te reserveren voor jou.