Wil je je aanmelden of een afspraak inplannen?

Bel ons bij voorkeur tijdens het telefonisch spreekuur op werkdagen tussen 9:00 en 10:00 uur.
Het telefoonnummer is: 026-4438777

Maar misschien lukt het je niet, vanwege je werk of andere omstandigheden, om tijdens het telefonisch spreekuur te bellen. Je kunt het dan ook proberen aan het einde van de middag of een mail sturen aan  . Als je daarin je naam en je telefoonnummer vermeldt en aangeeft wanneer je het beste telefonisch te bereiken bent, dan zorgen wij ervoor dat je teruggebeld wordt op een voor jou geschikt moment.

Bij een nieuwe aanmelding willen wij je een aantal vragen stellen, zoals naam, adres, telefoonnummer, je geboortedatum, de eerste dag van je laatste menstruatie en je bsn-nummer.

Na de aanmelding ontvang je van ons een bevestigingsmail met je afspraaktijd, de duur van de afspraak en de locatie waar je wordt verwacht.

Verhinderd? Afspraak vergeten?

Als je je afspraak wilt afzeggen of de tijd wilt veranderen, dan vragen we je dit minimaal 48 uur van tevoren te laten weten. De agenda is meestal strak gepland evenals de terugkom momenten die afgestemd zijn op, en passend bij jouw individuele zorgplan. Afzeggen betekent bijna altijd dat we de leeggevallen plek niet meer kunnen opvullen. De afspraaktijd op korte termijn veranderen is vaak ook erg lastig vanwege de strakke planning.

Dus zie je aankomen dat de dag/ het tijdstip je niet goed uitkomt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten (graag bellen tussen 9:00-10:00, of per mail), zodat we kunnen overleggen welke tijd wel schikt.

Mocht je later dan 48 uur voor de afspraak afzeggen, dan behouden we het recht voor om een factuur te sturen voor de niet opgevulde tijd. Natuurlijk kunnen er goede redenen zijn en daar zullen we altijd rekening mee houden. De mooiste reden dat een afspraak niet door kan gaan is als je bevallen bent, maar dat weten we dan natuurlijk wel …..